قوانین بسته های ویدئویی

قوانین بسته‌های ویدیویی

– زبان‌آموزان عزیز موظفند پیش از اقدام به خرید بسته‌های آموزش ویدیویی، جزییات و مشخصات آنها را به دقت بخوانند یا درباره آنها از نسرین رکنی مسئول پشتیبانی سوال نمایند. بدیهی است ادعای زبان‌آموز مبنی بر عدم آگاهی از محتوای دوره خریداری‌شده حقی را برای بازپس‌گیری وجه پرداختی متوجه ایشان نمی‌کند.

– استفاده از بسته‌های آموزش ویدیویی توسط شخصی غیر از فرد خریدار ممنوع است.

– همه فیلم‌های آموزشی قابل‌فروش در سایت lingobites.ir متعلق به موسسه آموزشی لینگوبایتس است و کپی‌برداری، دانلود یا … آنها غیرمجاز و ممنوع.

– زبان‌آموزان عزیز با خرید ویدیوهای آموزشی سایت موسسه آموزشی لینگوبایتس می‌توانند آنها را برای همیشه در پنل کاربری خود نگه داشته و استفاده کنند، ولی امکان و حق دانلود آنها را ندارند.

– امکان دانلود ویدیوهای سایت موسسه لینگوبایتس وجود ندارد. با این حال، در صورتی که کاربری این امکان را به واسطه پیشرفت‌های فناوری و بهره‌گیری از نرم‌افزارهای مختلف برای خود و دیگران فراهم کند باید بداند استفاده غیرمجاز یا نشر و کپی‌برداری غیرقانونی از محتوای سایت موسسه لینگوبایتس شرعا حرام و از نظر اخلاقی کاری ناپسند، غیرحرفه‌ای و غیرقابل توجیه است و موجب وارد آمدن زیان مالی به تیم تولید محتوای مجموعه می‌شود.

– اگر ویدیوی آموزشی خریداری‌شده مربوط به «کلاس‌های دنباله‌دار» باشد، تنها فرد خریدار می‌تواند عضو گروه تلگرامی پشتیبان شود. بدیهی است به درخواست افراد غیر برای عضویت ترتیب اثر داده نمی‌شود.

– اگر زبان‌آموزی هنگام خرید یا استفاده از فیلم‌های ویدیویی سایت موسسه لینگوبایتس با مشکل فنی روبرو شد، کافی است در اولین فرصت موضوع را به مدیر موسسه اطلاع دهد تا مشکل برطرف شود.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید